Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Τα επικοινωνιακά τρικ του παΣΟΚ

Ο χορός καλά κρατεί.. Πλέον στις περισσότερες καφενεϊστικες  συζητήσεις  δεν ακούς τίποτα άλλο.... "Φταίμε όλοι μας" για το χάλι της οικονομίας μας... Όχι φίλε μου, εγώ δεν φταίω...να το ξαναπώ.. ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ ΓΑΜΩΤΟ ΜΟΥ.... Εγώ δεν χρωστώ τίποτε σε κανέναν και τόσα χρόνια δουλεύω διπλά οκτάωρα για να τα φέρω βόλτα.... ΕΓΩ ΔΕΝ ΦΤΑΙΩ..αν εσύ νομίζεις ότι φταις υπάρχουν εισαγγελείς και δικαστές να πας να τους το πεις..Τώρα ίσως να υπάρχουν και ορισμένοι που ευκολόπιστα .να παρασύρθηκαν να δανείστηκαν για να αγοράσουν ενα σπίτι η ένα αυτοκίνητο η να στησουν μια δουλίτσα.... Και αυτοί δεν φταίνε και το πολύ πολύ να χάσουν το σπίτι η το αυτοκίνητο και πάλι καθαροί θα είναι.(τί είχες Γιάννη τι είχα πρώτα)  Πίστεψαν αυτά που οι κυβερνώντες τους έλεγαν, σε μια επιφανειακή ευημερία και παρασύρθηκαν αλλά πάλι το τονίζω δεν είναι απατεώνες....Ο Ελληνικός λαός όσο και να προσπαθείς να μας κάνεις να το πιστέψουμε YIORGO μας ούτε τεμπέλης είναι ούτε απατεώνας. Εσείς οι ανεπάγγελτοι τα σκατώσατε και τώρα προσπαθείτε να τα φορτώσετε στις πλάτες μας.... Ποιος σου έδωσε το δικαίωμα YIORGO μας να μας φέρεις σε αυτό το σημείο... Βρές μου έναν Γερμανό που εργάζεται περισσότερο από έναν Έλληνα, αυτόν που εσύ του έδωσες το δικαίωμα να με αποκαλεί απατεώνα και τεμπέλη.... Οχι YIORGO μας ούτε τεμπέλης είμαι ούτε απατεώνας ούτε φταίω σε τίποτε... Να βγείτε πρώτα εσείς να κρεμαστείτε στην πλατεία Συντάγματος και μετά να βγεις και να λες ότι πάνω απ' όλα φταίει η Ελλάδα..
Ήρθε η ώρα της δικαιοσύνης για όλους εσάς και τα λαμόγια που είναι γύρω σας....

PS
ΕΓΩ ειμαι το 90% του Ελληνικού λαού και δεν φταιω σε τίποτε.... Εσείς να τα πληρώσετε.....ΟΧΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: