Τρίτη 4 Μαΐου 2010

Θα τα πάρουμε στο κρανίο

Τρίτη, 04 Μαΐου 2010

"Κομμένη η 13η και η 14η σύνταξη γενικά"


Μόλις διάβασα ότι κατέθεσαν σχέδιο νόμου για τα μέτρα και κόβουν τελείως την 13η και 14η σύνταξη κάτω των 60.Είμαι ένας συνταξιούχος 59 ετών, κατ΄ αυτούς προνομιούχος. Εργάστηκα 45 χρόνια (ασφαλσμένος 42) στον ιδιωτικό τομέα στα βαρέα και ανθυγειινά...


και με τις διατάξεις 35ετίας των βαρέων συνταξιοδοτήθηκα στα 55.Λάβετε δε υπ' οψιν ότι για πολλά χρόνια ασφαλιζόμουν σε δύο δουλειές ταυτόχρονα, δηλαδή 650 ένσημα το χρόνο και όταν ήλθε η ώρα της συνταξιοδότησης, επειδή ήμουν προνομιούχος και έφυγα στα 55, μου έφαγαν και τα πέρα των 300 ενσήμων το χρόνο. Και αποφασίζουν αυτά τα καθίκια του κερατά που δεν έχουν οι περισσότεροι ούτε ένα ένσημο, να μου κόψουν και το αντίδωρο μετά τις περικοπές του δώρου: Συν του ότι στα 57 μου λόγω της καλής και υγειινής δουλειάς μου έπαθα και καρκίνο και έκτοτε τρέχω στα νοσοκομεία:
Κύριοι ντρέπομαι που είμαι Ελληνας. Ντρέπομαι που αποφασίζουν πουλημένοι και ξεφτίλες για μένα και το λαό της χωρας μου. Ντομάτες και πέτρες για όλους αυτούς, όπου τους βρείτε. Μόνο με λιντσάρισμα ίσως μπορέσουμε και σωθούμε από δαύτους. Εξω πούστηδες και πουλημένοι από τη χώρα μας. Εξω από τη χώρα των προγόνων μας. Δεν είστε άξιοι να λέγεστε εσείς Ελληνες."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Πηγή http://www.troktiko.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: