Σάββατο 18 Απριλίου 2009

Γιώργος W Θάμνος


Τάδε έφη George W Bush (Γιωργάκης Θάμνος)

>Μπά έχετε και σείς μαύρους ; (πρός τον Βραζιλιάνο πρόεδρο).
>Νομίζω πως όλοι συμφωνούμε πως το παρελθόν έχει περάσει.
>Ο αμερικανικός λαός είναι ο πιο έξυπνος αμερικανικός λαός στον κόσμο
> Το ολοκαύτωμα ήταν μια άθλια περίοδος στην Ιστορία του έθνους μας. Εννοώ της ιστορίας αυτού του αιώνα. Αλλά όλοι ζήσαμε σ’ αυτόν τον αιώνα. Εγώ δεν έζησα σε αυτόν τον αιώνα.
> Έχω τις δικές μου απόψεις για κάποια ζητήματα, ισχυρές απόψεις, αλλά δεν συμφωνώ πάντα μαζί τους
> Υπάρχει μεγάλη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Το βλέπω όλη την ώρα όταν έρχονται άνθρωποι και μου λένε: ";Μην μας απογοητεύσεις άλλη φορά";.
> Πιστεύω ότι το ανθρώπινο γένος μπορεί να συνυπάρξει ειρηνικά με τα ψάρια.
> Η δικτατορία είναι καλο πράγμα αν ειμαι εγώ ο δικτάτορας.
> Α εχετε πολλούς Φιλιππινέζους εδω. Τους συμπαθώ πολύ. Και ο μάγειράς μου Φιλιππινέζος ειναι. (σε επίσκεψη στις Φιλιππίνες)

Τα σχόλια είναι ...........................................

Δεν υπάρχουν σχόλια: