Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Σκέψεις για την Διαμαντοπούλου.....

Κάποια στιγμή στη ζωή μας όλοι αναρωτηθήκαμε.... "Λες να φταίω εγώ ??? Λες να κάνω κάτι στραβά ??? "Αυτή η "κυρία" μάλλον δεν το έθεσε ποτέ στον εαυτό της αυτό το ζήτημα....Κατά πάσα πιθανότητα -λέω εγώ τώρα με το λίγο μου μυαλό- δεν ξέρει τι της γίνεται, δεν έχει ιδέα, ούτε για την κουζίνα δεν κάνει ούτε ένα τηγανητό αυγό δεν είναι σε θέση να ετοιμάσει, πόσο περισσότερο δε νομοσχέδια..... Μα δεν είναι δυνατόν "κυρία μου" σε όποιο υπουργείο και να πήγατε να τα κάνατε ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ σε χρόνο  ντε τε.....Σε ρήξη με τους ναυτεργάτες ακόμη καλά καλά δεν ανέλαβε το πόστο της....Η είναι γκαντεμω η δεν έχει ιδέα..... Στο Παιδείας το πέρασμα της ήταν καταστροφικό....Η αποδόμηση πλήρης...Πρώτη φορά τελείωσε σχολική χρονιά χωρίς βιβλία.Τώρα στο ναυτηλίας βλέπω να μένουμε και χωρίς καράβια ...Άντε στο σπιτάκι σου χαρά μου να ησυχάσουμε από σένα......ΕΞΗ ΤΟΥ ΜΑΗ....Θα μπεις και συ στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: