Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Ανέκδοτο "Eκθεση του Τοτού"

Eκθεση του Τοτού με θέμα "Πώς πέρασα τη Κυριακή".

"Την Κυριακή πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού μου. Ο παππούς

μου στο κτήμα του έχει ένα τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία μαύρη. Την

Κυριακή λοιπόν ο τράγος πήδηξε την μαύρη κατσίκα..."

Βλέπει η δασκάλα την έκθεση, αλλά από ντροπή δεν είπε τίποτα.

Την επόμενη εβδομάδα έκθεση με θέμα "Πως πέρασα το Πάσχα".

"Το Πάσχα, γράφει ο Τοτός, πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού

μου. Ο παππούς μου στο κτήμα του έχει έναν τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία

μαύρη. Τη μέρα του Πάσχα λοιπόν ο τράγος πήδηξε την άσπρη κατσίκα.

Η δασκάλα μη αντέχοντας άλλο φωνάζει τον Τοτό και του λέει:

-Τοτό σου απαγορεύω να χρησιμοποιείς τέτοιες εκφράσεις. Θα λες ο τράγος

έκανε έκπληξη, όχι πήδηξε.

Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, θέμα "Πως πέρασα στις διακοπές".

"Το καλοκαίρι πήγα με τους γονείς μου στο κτήμα του παππού μου. Ο παππούς

μου στο κτήμα του έχει έναν τράγο, μία άσπρη κατσίκα και μία μαύρη κατσίκα.

Μία μέρα λοιπόν ο τράγος έκανε έκπληξη στη μαύρη κατσίκα και πήδηξε την

άσπρη."

Δεν υπάρχουν σχόλια: